تجارت صنعت امید آریا

پمپ هیدرولیک قدیمی بخرم یا نه؟ 6 نشانه از خرابی پمپ هیدرولیک

آیا قصد خرید پمپ هیدرولیک قدیمی را دارید؟ آیا از پمپ‌هیدرولیک استفاده می کنید اما نمی دانید که کاملا سالم است یا نیاز به تعمیرات دارد؟ مایل هستید بدانید خرید یک پمپ هیدرولیک برای شما سودمند خواهد بود یا نه؟ حتما این مطلب را بخوانید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

تعویض پمپ هیدرولیک

6 نشانه از خرابی پمپ های هیدرولیک قدیمی

اگر پمپ شما هر کدام از این علائم را دارد، هیچوقت سیستم را روشن نکنید. چرا که راه اندازی سیستم با پمپ ناکارآمد، می تواند باعث آسیب به سیستم نیز بشود. گروه”تجارت صنعت امید آریا” به شما عزیزان کمک می کنند تا نشانه های خرابی پمپ هیدرولیک قدیمی را تشخیص دهید و در زمان مناسب جهت تعویض آن اقدام کنید.

  1. نشتی داخلی

مایعات باید در لوله هایی که برای آن ها طراحی شده است باقی بمانند. اگر در جای دیگری داخل پمپ مایعات مشاهده کردید، این موضوع نشانه نشتی است. ممکن است لوله ها آسیب دیده باشند یا شل شده باشند. در هر حال، نشتی داخلی یکی از نشانه های خرابی پمپ‌هیدرولیک است.

  1. نشتی بیرونی

آیا در قسمت های بیرونی پمپ، مایعات مشاهده کرده اید؟ این موضوع می تواند به دو معنی باشد:

  • نشتی داخلی بدتر شده و به خارج راه پیدا کرده است.
  • نشتی درHPU که پمپ روی آن نصب شده وجود دارد.

در هر حال، این نشتی منجر به کاهش فشار و افزایش دما در سیستم می شود. درصورت بروز این علائم باید سریعا جهت تعمیر پمپ هیدرولیک اقدام کنید.

  1. تنزل دما

در اکثر سیستم ها، گرمای درون سیال از طریق سیال موجود در مخزن و یک مبدل حرارتی پخش می شود. گرما می تواند باعث نازک شدن سیال شود. این موضوع از روانکاری مناسب جلوگیری می کند و ممکن است باعث نشت پمپ شود. به علاوه، کارایی پمپ و عملکرد سیستم را کاهش دهد.

  1. آلودگی آب

مایع هیدرولیک که ظاهری شیری رنگ دارد نشانه واضحی از آلودگی آب است. یکی از منابع آلودگی آب، تجمع تراکم بر روی دیواره‌های مخزن سیال است. این موضوع در اثر تغییرات دمای زیاد بین روز و شب اتفاق می افتد (مناطقی که روزهای گرم و شب های خنک دارند). آلودگی آب همچنین می تواند باعث خوردگی پمپ و سایر اجزای حیاتی شود که می تواند عمر قطعه را کاهش دهد. تغییرات دوره ای سیال و تخلیه آب از مخزن، خروج آب از سیستم را تضمین می کند.

  1. عملکرد آهسته

آیا عملکرد سیستم شما کند است؟ عملکرد کند می تواند نشانه ای از خرابی پمپ باشد. البته این موضوع می تواند نشانه عدم طراحی صحیح در سیستم شما نیز باشد.

3 مزیت بسیار جالب خرید پمپ هیدرولیک برای شما

آیا نسبت به خرید پمپ‌هیدرولیک دچار تردید هستید؟ اگر مایل هستید از این مزایا برخوردار شوید، خرید پمپ هیدرولیک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

  1. مصرف انرژی بسیار به صرفه

پمپ های هیدرولیکی نسبت به سیستم های پنوماتیک بسیار به صرفه تر عمل می کنند. مصرف انرژی در پمپ‌هیدرولیک 80% به صرفه تر است.

خرید پمپ هیدرولیک قدیمی

  1. کنترل بهتر و راحت تر

راه اندازی پمپ در شرایط محیطی خشک، می تواند باعث آسیب های زیادی شود. در این حالت، شما مجبور خواهید بود زمان و هزینه زیادی صرف تعمیرات پمپ کنید. اما در پمپ های هیدرولیکی، سرعت پمپ به راحتی قابل کنترل است. این موضوع باعث می شود که از چنین خرابی ها و آسیب هایی جلوگیری شود. 

  1. هزینه های جانبی کمتر

پمپ های هیدرولیک به هزینه های جانبی زیادی نیاز ندارند. در پمپ های پنوماتیک، هوای فشرده به راحتی با رطوبت، روغن و رسوبات آلوده می شود. این آلودگی، هزینه های زیادی را برای تعمیرات روی دست شما می اندازد. به علاوه، در این سیستم ها، هواي فشرده می تواند باعث یخ زدن پمپ شود.

مزایای پمپ هیدرولیک قدیمی

خوشبختانه در سیستم های هیدرولیک، به طور کلی نیازی به هوای فشرده وجود ندارد. این موضوع باعث می شود که ریسک آلودگی و یخ زدگی از بین برود.

سخن آخر: خرید یا تعویض پمپ هیدرولیک

اگر قصد خرید یا تعویض پمپ های هیدرولیک قدیمی را دارید، مجموعه تجارت صنعت امید آریا در خدمت شماست. ما با کیفیت ترین انواع پمپ را با مناسب ترین قیمت بازار در اختیار شما عزیزان می گذاریم. حتما از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید تا شما را در خرید یا تعویض پمپ‌هیدرولیک قدیمی راهنمایی کنیم.

 

× مشاوره تخصصی