تجارت صنعت امید آریا

از مینی پاورپک هیدرولیک چه می دانیم؟

مینی پاورپک هیدرولیک در اندازه های مختلفی ساخته می شود و برای آسانسور، بالابر یا درب های پارکینگ بکار می رود. این پاورپک ها به دلیل سادگی قطعات بکار رفته نسبت به یونیت های هیدرولیکی دیگر از قیمت پایین تری برخوردار هستند. جنس، شکل ظاهری و مدل مینی پاورپک های هیدرولیک همگی بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر هستند.

برای خرید پاورپک مینی هیدرولیک و همچنین خرید پمپ های هیدرولیک میتوانید مجموعه تجارت صنعت امید آریا تماس بگیرید.

اجزای تشکیل دهنده پاورپک مینی

مینی پاورپک از اجزای زیر ساخته می شود که البته بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر هستند:

  • الکتروموتور با توان بین 37/0 تا 3 کیلووات
  • پمپ هیدرولیک دنده ای
  • شیر برقی، شیر کنترل و شیر فشارشکن
  • مخزن هیدرولیک
  • گیج فشار جهت قرائت فشار
  • روغن نما و سایر اتصالات

این پاورپک ها از بهترین بالابر هیدرولیکی برای درهای پارکینگ یا بالابرهای کوچک به شمار می روند.

اجزای تشکیل دهنده مینی پاورپک
اجزای تشکیل دهنده مینی پاورپک

مشخصات مینی پاورپک هیدرولیک

پاورپک مینی هیدرولیک دارای یک مخزن کوچک است که روغن هیدرولیک در آن قرار می گیرد. این مخزن بین 8 تا 30 لیتر حجم دارد و معمولاً دارای شکل مکعبی یا استوانه ای است. اگرچه، طبق نیاز مشتری می تواند تغییر کند. جنس مخزن پاورپک هیدرولیک نیز مانند ظاهرش تنوع دارد و طبق سفارش مشتری ساخته می شود.

مینی پاورپک ها به شکل های مختلف قرار می گیرند و نحوه قرارگیری آن ها بر شکل و ساختار مخزن موثر است. اگر می خواهید آن را به صورت افقی یا خوابیده قرار دهید، بهتر است از مخزن استوانه ای شکل استفاده کنید. در این صورت، مینی پاورپک هیدرولیک جای کمتری اشغال می کند و روغن هیدرولیک نیز از مخزن خارج نمی شود. مخازن مکعبی بیشتر برای قرارگیری عمودی است تا مینی پاورپک راحت تر روی زمین قرار گیرد. اگر قصد استفاده از مینی پاورپک استوانه ای شکل را دارید، حتماً از پایه های الکتروموتور برای محکم کردن آن استفاده کنید.

مینی پاورپک از یک پمپ هیدرولیکی با دبی پایین استفاده می کند. معمولاً این پمپ از نوع دنده خارجی با دبی خروجی بین 1 تا 9 لیتر در دقیقه است. پمپ های دنده ای هیدرولیکی از جنس آلومینیوم قادر به تامین فشار دائم 160 بار هستند. لازم به ذکر است که حجم پمپ هیدرولیکی روی قیمت نهایی مینی پاورپک هیدرولیک تاثیری ندارد و باید با توجه به نیاز انتخاب شود.

شیرآلات بکار رفته برای مینی پاورپک تنوع چندان زیادی ندارند زیرا برای سیستم های پیچیده مکانیکی بکار نمی روند. مهم ترین شیرآلات بکار رفته در این مجموعه عبارتند از یک شیر فشارشکن، شیر برقی یا دستی دوطرفه، جک هیدرولیک و شیر کارتریجی. نوع شیرآلات بکار رفته در مینی پاورپک بر قیمت نهایی تاثیرگذار هستند.

مشخصات مینی پاورپک
مشخصات مینی پاورپک

لوازم جانبی نصب شده روی مینی پاورپک

 مینی پاورپک هیدرولیک همراه با یک سری لوازم جانبی به فروش می رسد که همگی بر پاورپک نصب هستند. از مهم ترین لوازم جانبی پاورپک می توان به یک عدد گیج فشار، شیر تخلیه کف تانک، درب روی تانک و روغن نما اشاره کرد. یکی دیگر از این لوازم جانبی، شیر کنترل سرعت است. این شیر در مسیر خروجی سیال قرار می گیرد و نصب آن در صورت سفارش مشتری صورت می گیرد. لازم به ذکر است که از روغن نما به منظور بررسی سطح، دما و کیفیت سیال موردنظر استفاده می شود.

انواع مختلف مینی پاورپک هیدرولیک

ساخت مینی پاورپک در مدل های متنوع به کمک قطعات مختلف انجام می شود. هر یک از این مدل ها دارای شکل ظاهری و عملکرد متفاوتی هستند. انتخاب مینی پاورپک هیدرولیک باید بر اساس نوع کاربری و آگاهی از اجزای تشکیل دهنده انجام شود. تمامی قطعات بکار رفته در این مینی پاورپک ازقبیل پمپ، شیرآلات و موتور همگی در سایزهای بسیار کوچک ساخته و به یکدیگر متصل می شوند.

خرید و قیمت مینی پاورپک هیدرولیک

قیمت این دستگاه به دلایل متعددی از یونیت های هیدرولیکی دیگر کمتر است. از مهم ترین دلایل می توان به بکارگیری الکتروموتور با توان کم، مخزن کوچک تر و شیرآلات ساده تر اشاره کرد. با این وجود، تنوع این یونیت ها از نظر مدل، شکل ظاهری و جنس بسیار زیاد است و به تبع قیمت آن ها نیز با هم تفاوت دارند. برای اطلاع از لیست قیمت بالابر هیدرولیکی می توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرید مینی پاورپک
خرید مینی پاورپک

سخن پایانی

مینی پاوپک های هیدرولیک، کاربردهای بسیار زیادی دارند. به دلیل استفاده از مخزن کوچک و شیرآلات ساده، این نوع پاورپک ها از نظر قیمت و راحتی نصب بسیار مقرون به صرفه هستند. به طور کلی، از مینی پاورپک هیدرولیک در بالابرهای کوچک یا درهای پارکینگ استفاده می شود. لطفاً تجربه خود از خرید این نوع مینی پاورپک ها را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

× مشاوره تخصصی