تجارت صنعت امید آریا

محصولات رکسروت ایران را با بهترین کیفیت خریداری کنید

محصولات رکسروت ایران را حتماً باید از نمایندگی های معتبر شرکت رکسروت خریداری نمایید. اگر بخواهیم یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری های کنترل و حرکت را به شما معرفی کنیم که بهترین باشد آن شرکت قطعاً رکسروت است. محصولات تولیدی این شرکت بسیار متنوع بوده که در نوع خود درجه یک هستند. فعالیت های رکسروت در زمینه کنترل، پمپ های هیدرولیک، درایو، مانیتورینگ و… است. مهندسین این شرکت توانسته اند با استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها تمامی نیازها و احتیاجات هیدرولیکی انسان ها را تأمین کنند. رکسروت بوش نامی آشنا بین تمامی برند ها و شرکت های تولید کننده پمپ و وسایل هیدرولیکی است.

محصولات رکسروت در ایران
محصولات رکسروت در ایران

معرفی شرکت رکسروت بوش آلمان

تمامی محصولات رکسروت ایران که توسط نمایندگی های مختلف ارائه می شوند تولید کشور آلمان می باشند. این شرکت در واقع از ادغام شرکت‌های Rexroth و AG در سال ۲۰۰۱ تأسیس شده است. نکته ای که باعث معروف شدن این شرکت در بین رقبای دیگر آن شده است مربوط به مرغوبیت و کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت رکسروت می باشد. محصولاتی که توسط این شرکت طراحی و تولید می شوند عبارتند از پنوماتیک صنعتی، هیدرولیک، ماشین آلات متحرک، تکنولوژی مونتاژ و حرکت خطی سیستم، هیدرولیک صنعتی و راه سازی، آموزش و خدمات فنی مهندسی.

رکسروت بوش در ایران
رکسروت بوش در ایران

انواع محصولات هیدرولیکی رکسروت ایران

پمپ پیستونی

اگر به دنبال خرید پمپ هیدرولیک از نوع پیستونی هستید باید گفت که بهترین برند  این پمپ ها رکسروت بوش می باشد. چرا که این شرکت پمپ های پیستونی را در انواع و مدل های مختلفی تولید می کند. پمپ های پیستونی شرکت می ‌توانند در مدار های هیدرولیک پیشرفته کاربرد بالایی داشته باشند. همچنین اگر نیاز دارید که در سیستم هایی که فشار بالایی دارند پمپ پیستونی نصب کنید. باید پمپ را از برند رکسروت خریداری کنید. چرا که عملکرد آن ها به قدری قابل قبول است که تمامی مشتریان از آن ها راضی می باشند.

پمپ پره ای رکسروت ایران

بهترین ویژگی این پمپ قیمت مناسب این محصول می باشد. همچنین از پمپ پره ای رکسروت می توانید در موقعیت های مختلف استفاده کنید. چرا که این پمپ قابلیت تطبیق پذیری بسیار بالایی دارد. اگر قطعاتی مانند کاور، رینگ، موتور و پره ها که از اجزای اساسی پمپ پره ای می باشند خراب شوند. نیاز نیست که پمپ هیدرولیک را جدا کنید. چرا که تمامی قطعات بدون جدا کردن پمپ به راحتی تعمیر می شوند.

شیر برقی هیدرولیک رکسروت

از محصولات رکسروت ایران می توان به شیر برقی هیدرولیک اشاره کرد. این شیر دارای ویژگی هایی از جمله بیشترین عملکرد، طراحی بهینه، کیفیت بسیار بالا، پوشش خارجی محکم در برابر آتش و گرما، عبور ندادن جریان الکتریکی می باشد. اگر نیاز دارید که در هر دقیقه ۸۰ لیتر سیال را جابجا کنید. خرید شیر هیدرولیک برند  رکسروت را به شما پیشنهاد میکنبم. همچنین این شیر دارای بالاترین فشار عملیاتی ۳۵۰ مرتبه است.

خرید شیر برقی رکسروت
خرید شیر برقی رکسروت

پمپ های هیدرولیک رکسروت ایران در چه صورتی خراب می ‌شوند؟

  • اگر پمپ کارکرد طولانی مدت داشته باشد و روغن آن را آنالیز نکنید. از آنجایی که روغن آن بسیار کار کرده است باعث فرسوده شدن پمپ می شود.
  • اگر از فیلتر مناسب برای سیستم و خطوط هیدرولیک پمپ بهره ببرید باعث خرابی پمپ خواهید شد.
  • باید با توجه به ویژگی ها و نکات فنی، فشار پمپ را تنظیم نمایید. زمانی که فشار بر روی سیستم هیدرولیک پمپ به دلیل عدم تنظیم فشار زیاد شود پمپ از کار خواهد افتاد.
  • اگر بنا به دلایلی پمپ را به صورت درست در جای مناسب نصب نکرده باشید. از آنجایی که بر روی شافت پمپ فشار بالایی اعمال می شود پمپ خراب می گردد.
نمایندگی رکسروت در ایران
نمایندگی رکسروت در ایران

محصولات رکسروت بوش را از کجا خریداری کنیم؟

باید محصولات رکسروت ایران را حتماً از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید. همانطور که گفتیم پمپ های هیدرولیک و سایر محصولات رکسروت بوش در آلمان تولید می شوند و توسط نمایندگی ها در ایران عرضه می شوند. با خرید از مراکز غیر معتبر شما ضمانت این شرکت را دریافت نخواهید کرد. با این اوصاف اگر دستگاه خراب شود و عیبی داشته باشد به هیچ عنوان نمی توانید از شرکت خدمات دریافت نمایید. پس به این شکل هزینه ‌ای که صرف خرید محصول کرده ‌اید هدر خواهد رفت. از طرفی با خرید از نمایندگی می توانید مشاوره رایگان دریافت کرده و خریدی مطمئن را تجربه نمایید. تمامی محصولات رکسروت از شرکت ما با گارانتی سرتیفیکیت به فروش می رسند. به علاوه در صورت سفارش محصولات رکسروت تکنسین های ما برای نصب و راه اندازی سریع محصول در خدمت شما هستند.

 

× مشاوره تخصصی