تجارت صنعت امید آریا

فروش پمپ و شیر هیدرولیک که هیچوقت از خریدن آن پشیمان نمی شوید

اگر قصد خرید شیر هیدرولیک یا  پمپ  هیدرولیکی باکیفیت دارید ، یک لحظه صبر کنید! نکات مهمی در مورد این تجهیزات وجود دارد که بهتر است بدانید. پس حتما اول این مطلب را بخوانید. اگر همچنان سوالی داشتید، از طریق شماره 09123670082 با ما (شرکت تجارت صنعت امید آریا، متخصص فروش پمپ و شیر هیدرولیک ) تماس بگیرید.

قیمت پمپ

چرا پمپ و شیر هیدرولیکی را از شرکت تجارت صنعت امید آریا بخرم؟

ما درک می کنیم که گزینه های زیادی در دسترس است و شاید ندانید به کدام شرکت می توانید اعتماد کنید. تجارت صنعت امید آریا، تلاش کرده است تا با فروش پمپ هیدرولیک این مزایا را برای شما فراهم کند:

1.    تضمین کیفیت به شرط رضایت شما

این روز ها پمپ های هیدرولیکی بی کیفیت زیادی وارد بازار شده است. تشخیص این که کدام یک از این پمپ ها با کیفیت هستند و کدام یک کیفیت، کار هر کسی نیست. در نتیجه متاسفانه خیلی از افراد قیمت پمپ هیدرولیک را نمیدانند برای خرید این محصولات هزینه های زیادی را می پردازند اما محصول بی کیفیت نصیبشان می شود. قطعا شما دلتان نمی خواهد که در این دام بیفتید. ما در شرکت تجارت صنعت امید آریا باکیفیت ترین پمپ های ایران را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهیم که عملکردی تضمینی دارند. قول می دهیم و ضمانت می کنیم که از کیفیت و عملکرد این پمپ ها کاملا راضی خواهید بود.

2.    مشاوره رایگان برای انتخاب مناسب ترین پمپ یا شیر

فکر نکنید که یک نوع پمپ یا شیر هیدرولیک برای همه مناسب است. انتخاب بهترین و مناسب ترین پمپ بستگی به کاربرد مد نظر شما، شرایطی محیطی و عوامل دیگر دارد. پس هیچوقت قبل از این که از یک متخصص فروش پمپ و شیر هیدرولیک مشاوره بگیرید، برای خرید اقدام نکنید تا بعدا پشیمان نشوید. کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت تجارت صنعت آریا بدون هیچ هزینه ای به شما در انتخاب مناسب ترین پمپ مشاوره بدهند.

3.    ارائه انواع پمپ و شیر هیدرولیک کاملا بی سر و صدا

سر و صدای پمپ می تواند یک مشکل اساسی باشد. اما اگر قصد خرید پمپ هیدرولیکی را دارید  مطمئن باشید سر و صدایی ندارد، با ما تماس بگیرید. ما به شما انواع پمپ هیدرولیک را معرفی می کنیم که هیچ سر و صدایی ندارند و آرامش شما را به هم نمی زنند.

فروش پمپ و شیر هیدرولیک
فروش پمپ و شیر هیدرولیک

سوالات متداول در مورد پمپ و شیر هیدرولیکی

·       شایع ترین علت خرابی پمپ هیدرولیک چیست؟

آلودگی هوا و آب درون پمپ عامل اصلی خرابی پمپ هیدرولیک است. 80 تا 90 درصد خرابی های پمپ و شیر هیدرولیک به دلیل این موضوع می باشد. خب اینجا شاید بپرسید که چه چیزی باعث آلودگی هوا و آب درون پمپ می شود؟ باید گفت که اگر از پمپ معیوب استفاده کنید، یا اگر دمای پمپ تنظیم نباشد، آلودگی به وجود می آید.

شیر های هیدرولیکی
شیر های هیدرولیکی

·       چطور خرابی پمپ را تشخیص دهیم؟

به عقیده کارشناسان متخصص فروش پمپ و شیر هیدرولیک، این 4 مورد نشانه خرابی پمپ و شیر هیدرولیک است:

·       کند بودن عملکرد شیر

·       صداهای غیرمعمول و زیاد

·       نشتی داخلی و خارجی

·       دمای بالای سیالات

·       علت داغ شدن بیش از حد پمپ چیست؟

وقتی که مایع دارای آلودگی و ذرات زباله باشد، این ذرات آلاینده روی فیلترهای سیستم هیدرولیک جمع می شوند. در نتیجه باعث گرفتگی فیلتر خواهند شد. بنابراین پمپ شما مجبور است بیشتر کار کند تا مایع را از فیلترهای مسدود شده پمپ کند. این موضوع باعث داغ کردن پمپ می شود.

·       چطور جریان پمپ هیدرولیک را افزایش دهیم؟

اگر می خواهید جریان این پمپ ها را بیشتر کنید، باید مخزن بزرگتری را انتخاب کنید. همچنین فشار پمپ هم باید بالاتر برود تا جریان آن بیشتر شود.

·       به عقیده متخصصان فروش پمپ و شیر هیدرولیک فشار و دمای استاندارد برای این پمپ ها چقدر است؟

دمای عملیاتی استاندارد برای پمپ های هیدرولیک 130 درجه فارنهایت (یا 110 درجه سانتیگراد) است. فشار استاندارد هم معمولا حدود 700 بار AP است.

نکته نهایی و بسیار مهم در مورد فروش پمپ و شیر هیدرولیک

پمپ هیدرولیک قلب دستگاه شماست. شیر هیدرولیک هم چیزی است که فرمان و دستورات قلب را اجرا می کند. پس فکر کنید که اگر در خرید این دو مورد دقت کافی نکنید، چقدر آسیب به سیستم تان وارد می شود.

حتی اگر نخواهید از ما خرید کنید، باز هم می توانید از شرکت تجارت صنعت امید آریا مشاوره رایگان دریافت کنید. ما با تخصص کامل در زمینه فروش پمپ و شیر هیدرولیک، پمپی را به شما معرفی می کنیم که هیچوقت از خرید آن پشیمان نشوید.

 

× مشاوره تخصصی