تجارت صنعت امید آریا

تعمیر تجهیزات هیدرولیک

تعمیر تجهیزات هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک در طیف گسترده ای از صنایع از جمله خودروسازی، صنایع سنگین و ساختمان سازی به کار می روند. نگهداری از این سیستم ها برای اطمینان از عملکرد صحیح ماشین آلات ضروری است. در صنایعی که به تجهیزات هیدرولیک وابسته هستند، زمانی برای تلف کردن وجود ندارد. بنابراین اگر یکی از این تجهیزات از کار بیفتد، باید به سرعت به فکر تعمیر یا تعویض این قطعات باشیم. اما کدام گزینه را باید انتخاب کنیم؟ در ادامه به بررسی خدمات تعمیر تجهیزات هیدرولیک به عنوان بخشی مهم در تمام صنایع می پردازیم.

تعمیر تجهیزات هیدرولیک در شرکت تجارت صنعت امید آریا
تعمیر تجهیزات هیدرولیک

تعمیر انواع تجهیزات هیدرولیک

تجهیزات و دستگاه های هیدرولیک به عنوان جزء حیاتی سیستم، برای کاربردهای پیچیده و گوناگونی ارائه گردیده اند. هرچند به طور معمول این تجهیزات عمر طولانی و دوام بالایی دارند اما همچنان امکان خرابی آنها را نمی توانیم انکار کنیم.

شرکت تجارت صنعت امید آریا با بهره گیری از کارشناسان مجرب خود قادر به ارائه خدمات تعمیر انواع تجهیزات هیدرولیک است. بر همین اساس شما می توانید نوسازی و تعمیر تجهیزات هیدرولیک اعم از انواع پمپ ها، موتورهای هیدرولیک و شیر برقی را به ما بسپارید. خدمات هیدرولیک ما شامل مدرن سازی امکانات، نصب سیستم و تعمیر تجهیزات از تمامی برندها می باشد که با بالاترین کیفیت انجام می گیرند.

تعمیر انواع تجهیزات هیدرولیک

چرا تعمیر توسط مجموعه تجارت صنعت امید آریا

با بروز مشکل در اجزاء هیدرولیک، تمام سیستم هیدرولیک از کار افتاده و کسب و کارهای صنعتی با مشکل مواجه می شوند. متخصصان ما در مجموعه تجارت صنعت امید آریا آماده اند تا با شناسایی و رفع سریع مشکلات تجهیزات شما، از بروز خسارت های سنگین جلوگیری کنند. تعمیر تجهیزات هیدرولیک بر اساس استانداردهای ایمنی و توسط کارشناسان مجرب و کارآزموده انجام می گیرد. از جمله خدمات تعمیراتی مجموعه ما عبارتند از:

  • عیب یابی تجهیزات
  • تعمیر پمپ هیدرولیک صنعتی مانند پمپ های پیستونی و …
  • تعمیر قطعات جانبی
  • تعویض قطعات
  • تست پس از تعمیر
  • پشتیبانی فنی

از جمله مزایا و برتری های خدمات تجارت صنعت امید آریا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تجربه طولانی: مجموعه ما با اتکا بر بیش از سی سال سابقه فعالیت خود در حوزه تامین و تعمیر تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک، خدمات معتبری را عرضه می کند. بنابراین ما به شما مشتریان گرامی در رابطه با دقت و ایمنی خدمات اطمینان می دهیم.
  • مهارت تعمیر کار هیدرولیک: با توجه به تجربه بالای کارشناسان مجموعه، عیب یابی مشکلات قطعات به سرعت انجام گرفته و بهترین راهکار ارائه می گردد. تکنسین های ما تمام تلاش خود را می کنند تا با تشخیص به موقع و تسریع فرآیند تعمیرات، شما را در کاهش هزینه ها یاری نمایند.
  • قطعات باکیفیت: چنانچه طبق تشخیص تکنسین، تعویض برخی از تجهیزات ضروری باشد، قطعات اصل و باکیفیت توسط مجموعه ما تامین می شوند.
چرا تعمیر توسط شرکت تجارت صنعت امید آریا

تعویض یا تعمیر؛ کدام به‌صرفه‌تر است؟

یکی از سوال های اساسی هنگام خرابی تجهیزات هیدرولیک این است که آیا باید قطعه را تعویض کنید یا تعمیر؟ به طور حتم شما ترجیح می دهید راهی را انتخاب کنید که به صرفه تر و در عین حال کارآمد باشد. بر همین اساس در این زمینه باید یک نکته مهم را در نظر بگیرید:

اگر تعمیر قطعه، در درازمدت سبب بروز هزینه های جانبی بیشتر شود، بهتر است از همان ابتدا آن را تعویض کنید. اما چنانچه با صرف هزینه کمتر بتوانید تعمیر تجهیزات هیدرولیک را انجام دهید و در طولانی مدت نیز با مشکلی مواجه نشوید، این گزینه توصیه می شود. بیایید این دو راهکار را با یک مثال مانند خرابی شیر هیدرولیک بررسی و مقایسه کنیم:

  • تعمیر شیر هیدرولیک

در یک نگاه کلی این راه حلی مقرون به صرفه است که بسیار ارزان تر از تهیه یک شیر جدید خواهد بود. بنابراین اگر فقط بخش کوچکی از شیر مانند مهر و موم معیوب است و اشکال ساده ای دارد، حتما به سراغ گزینه تعمیر تجهیزات هیدرولیک بروید.

  • تعویض شیر هیدرولیک

گاهی شیر در اثر فرسودگی زیاد، آسیب دیده و بیشتر بخش های آن دچار پارگی شده اند، در این صورت باید به فکر تعویض باشید. در این شرایط تعویض کل شیر، اقتصادی تر از تعویض تک تک قطعات معیوب خواهد بود

تعویض یا تعمیر کدام به صرفه تر است؟

.

تجهیزات قابل تعمیر در شرکت تجارت صنعت امید آریا

یک سیستم هیدرولیک متشکل از اجزاء بسیاری نظیر پمپ ها، موتورها، سوپاپ ها و سیلندرها می باشد. بسته به نوع سیستم تقریبا تمام قطعات تشکیل دهنده را می توان تعمیر  و تعویض کرد. در نتیجه تعمیر تجهیزات هیدرولیک شامل سیلندر، پمپ، موتور، شیر، مخازن، وینچ، بالابر، شلنگ، اتصالات و واحدهای قدرت امکانپذیر است.

تماس با شرکت تجارت صنعت امید آریا

قیمت تعمیر تجهیرات هیدرولیک

هزینه ها بسته به اندازه، نوع قطعه و میزان تعمیرات مورد نیاز متفاوت است. اما ما به شما اطمینان می دهیم که در تجارت صنعت امید آریا همواره منصفانه ترین قیمت ها به مشتری ارائه خواهند شد. با انتخاب مجموعه ما می توانید از تعمیرات موثر و به موقع برخوردار شده و در هزینه های صنعت خود به طور چشمگیری صرفه جویی کنید.

قیمت تعمیر تجهیزات هیدرولیک

زمان پروسه تعمیر

وقتی ماشین آلات در طول یک پروژه از کار میافتند، زمان پروسه تعمیر تجهیزات هیدرولیک فاکتور بسیار مهمی است. توقف تولید به معنای افزایش زمان تکمیل پروژه و تحمیل هزینه های بالا به کسب و کار می باشد. البته بنا بر میزان خرابی و وسعت آن، مدت زمان تعمیرات متفاوت خواهد بود. خوشبختانه متخصصین ما با بهره گیری از ابزارهای مورد نیاز و مدرن، در کوتاهترین زمان برای خدمت رسانی به شما حاضرند. آنها همچنین با تشخیص سریع علل خرابی، بهترین و سریع ترین راهکارها را ارائه می نمایند.

تماس با شرکت تجارت صنعت امید آریا

گارانتی و ارائه ی سرتیفیکیت پس از تعمیرات تجهیزات هیدرولیک

بازسازی، تعمیر تجهیزات هیدرولیک و تست کارکرد یونیت تخصص ماست. تیم فنی ما پس از تکمیل فرآیندهای تعمیرات و ارزیابی دقیق دستگاه ها، گارانتی و گواهینامه تست عملکرد قطعه را به مشتریان عرضه می کنند. پس با خیال راحت برای دریافت مشاوره رایگان و برخورداری از خدمات تعمیر، با ما تماس بگیرید.

مراحل تعمیر انواع تجهیزات هیدرولیک

کارشناسان فنی پس از تماس شما به محل فرستاده شده و عیب یابی اولیه صورت می گیرد. سپس طی یک گزارش جامع اشکالات، روند تعمیرات و هزینه را به مشتری اطلاع می دهند. پس از پایان کار نیز گزارش کاملی از مراحل تست و نمودارهای مربوطه ارائه می گردند. تعمیر تجهیزات هیدرولیک و قطعات مختلف کارگاه شما طی مراحل زیر انجام می شود:

  • تعمیر سیلندر

کار تعمیر این قطعه شامل جداسازی قطعات، عیب یابی، تعمیر یا تعویض اجزاء صدمه دیده و بازسازی سیلندر می باشد.

  • تعمیر پمپ و موتور

تکنسین ها پس از آنالیز موتور و پمپ هیدرولیک، توصیه هایی را برای بهبود عملکرد آنها ارائه و قطعات فرسوده یا شکسته را تعویض می کنند.

  • تعمیر شیر هیدرولیک

جداسازی و تمیز کردن شیرهای هیدرولیک به ما امکان می دهد ایرادات یا قطعات معیوب را بررسی کنیم. پس از این بازرسی کامل، به شما پیشنهادات تخصصی در مورد تعمیر تجهیزات هیدرولیک یا تعویض آنها خواهیم داد.

  • مجموعه شلنگ های هیدرولیک

خرابی این قطعه می تواند ناشی از فرسودگی، اصطکاک، افزایش فشار و نصب ضعیف باشد. کارشناسان مجرب ما می توانند به سرعت هر کدام از این علل را تشخیص داده و مشکل را برطرف کنند.

آدرس و راه های ارتباطی با شرکت

شما مشتریان گرامی می توانید از طریق آدرس ایمیل info@tejaratsanator.ir و شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

  • 09129596027
  • 09123670082

آدرس شرکت: محله امامزاده عبدالله، معبر ماقبل آخر، خیابان شهید جوان سبحانی، معبر آخر، خیابان قزوین، پلاک 1281، مجتمع میلاد قائم، طبقه 2، واحد 478

 

× مشاوره تخصصی